Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je een overzicht van veel gestelde vragen.
Uiteraard kan je zelf nog andere vragen hebben.
Die kan je altijd stellen via de contact pagina.

Voor algemene voorwaarden, cookie en privacy informatie klik je op “info” in de menubalk.
  • Is er een retourrecht?

    Omdat onze producten steeds 'on demand' gemaakt worden nadat je bestelde is er geen herroepingsrecht van toepassing.
    Je hebt dus geen recht op de 14 dagen bedenktijd aangezien het product speciaal voor jou gemaakt wordt.

    Maar, dat wil niet zeggen dat er geen garantie is, uiteraard niet.
    Wanneer er een probleem is met je product zullen we je steeds zo goed mogelijk helpen en geldt er uiteraard wel een garantie en eventueel retourrecht.

    Om gebruik te maken van je garantie neem je zo snel mogelijk na het vaststellen van je probleem contact met ons op.

    Gebruik daarvoor onderstaande knop.

    Vraag garantie
  • Waarom verzendkosten?

    Verzending van producten kost altijd geld, oftewel worden deze in de prijs gerekend of je betaalt ze apart. 

    Bij de meeste fysieke  producten op deze site worden de verzendkosten apart verrekend en krijg je dus de werkelijke verzendkost te zien. 

    Waneer je meerdere producten bestelt kan het soms zijn dat die vanuit verschillende locaties verzonden worden en dus zijn er ook aparte verzendkosten te betalen, daarom soms een hoger bedrag dan je zou verwachten. 

    Wanneer je vindt dat de kosten te hoog oplopen mag je me altijd even contacteren. 

    Voorlopig bied ik nog niet automatisch 'geen verzendkosten' vanaf een bepaald bedrag aan. 

    In België worden je pakjes geleverd door Bpost en kan je de app gebruiken om eventueel je leveringsvoorkeur aan te passen zo snel Bpost je meldt dat je pakket onderweg is. 

  • Waar komen de producten vandaan?

    De fysieke producten op deze site zijn allemaal ‘on demand’. 
    Dat wil zeggen dat ze voorzien worden van het design op het moment dat je besteld hebt. 

    Dit gebeurt op verschillende locaties. 
    De meeste producten worden afgewerkt en verzonden in en vanuit Litouwen. 
    Sommige ook in Spanje. 
    Wel steeds binnen de Europese gemeenschap zodat extra douane kosten vermeden worden. 
    Moest dat laatste onverhoopt toch het geval zijn dan moet je zo snel mogelijk contact opnemen. 

     

    De afkomst van de basisproducten staat steeds vermeld bij het product zelf. 

  • Hoe veilig is deze site?

    Uiteraard doen we er alles aan om deze site zo veilig mogelijk te houden.

    De site Insen.be wordt beschermd met de software van Cleantalk.
    Daarom dat je soms even een mededeling kan krijgen dat er een controle wordt uitgevoerd.
    Deze controles zorgen er samen met een aantal andere checks voor dat deze site beschermd is tegen aanvallen en eventuele diefstal van gegevens of andere mogelijke pogingen om je data te verkrijgen.

    We gebruiken ook bijna uitsluitend premium software om het risico op slechte code tot een minimum te herleiden.
    Je gegevens, indien nodig, worden in onze databases bewaard volgens de meest recente veiligheids en gdpr protocollen.

    Betalingsgegevens worden nooit op deze site bewaard, die worden enkel gebruikt door onze betalingspartner, mollie.
    Deze Europese, meer bepaald Nederlandse, betalingsprovider zorgt ervoor dat j data wordt behandeld volgens de Europese GDPR regels.
    je kan dus gerust zijn dat er geen misbruik van gemaakt zal worden door bijvoorbeeld doorverkopen van je data.

  • Wat is desing aanpassen?

    Bij sommige van de producten vind je ook de knop ‘pas design aan’. 

    Bij deze producten kan je, indien je wenst, voor je besteld iets aanpassen aan het ontwerp. Meestal gaat dit over het tekstgedeelte. 

    Let wel goed op hoe je dit aanpast en kijk het voorbeeld zeer goed na dat je aanpassing ook mogelijk is, let bijvoorbeeld vooral op de lengte van je tekst. 

  • Wat is de levertermijn?

    Onze producten worden 'on demand' gemaakt, daarom dat het iets langer duurt om ze verzendklaar te maken.

    In je winkelmand en op de bestelpagina krijg je een indicatie van de levertermijn, bij een aantal producten kan je, tegen een meerkost, ook kiezen voor een snellere levering.

    Wanneer je meerdere producten tegelijk bestelt dan kan het in sommige gevallen voorkomen dat deze van verschillende locaties worden verzonden met licht verschillende levertermijnen.

    Eens je zending, voor België, is aangemeld bij Bpost kan je op hun site of via de app je levering in detail volgen en je levervoordeuren desnoods aanpassen.